Tuesday, 27 September 2011

axe effect

jom tgk video,,,selepas tu rasailah axe effect...hahaha.....pssssssssssssssssssrttttttttttttttttttttttt...#$#$%#%^........hmmm,..bayangkanlah daya penariknya....,..RASAILAH GENGAMANYA DENGAN PENUH KASIH SAYANG.. ....
RASAILAH KEHANGATANYA DENGAN PENUH KESOPANAN...,..
biarkanLAH ia,,sebati dengan dengan adunan.............
..............ummmmmm,...MESTIIIIIIIIIIIIIIII MAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU......,,HAHAHAHAHA.............PEacE NO wAr..!!!!!!!

Monday, 26 September 2011

tikus &kucing



......serasi bersama kan tuu,,....jadi..,,jangnla,,.kita memusuhi musuh kita...belajarlah menerima mereka...tp,,,mesti beringat-ingat...jgn sampai kita menjadi mangsa.....peace no war!!!!!!!
...............PESANAN IKHLAS DARIPADA:TWISTIES......,,,,,HMMMMMMMMMMM,,...MESTIIIIIIII MAUUUUUUUUUUUUUUUU............HAHAHA!!!

Sunday, 25 September 2011

sayangilah penyu kita

"kita tgk penyu telur..penyu tgk telur kita...hahahaha"
.....hmm,,...tp,,jgn risau kini populasi penyu sudah diancam kepupusan...,,,,jd,,penyu xbolehla tgk telur kita & kita pn tak boleh juga tgk telur penyu....ish2.....kasihaaann....,,.
...........ini kerana kebanyakan orang2 kita suka mkn telur penyu...akibatnya,,penyu semakin berkurangan...,,.pada musim bertelur,,mak penyu baru je bertelur..tp,,kita senang2 je ambik telur bt makan,..kasihan kat mak penyu,,,.tak dapat nak menimbang anaknya,,...baby sulong plak tuu...,,,,memang frust menungeng laa mak penyu,...tak dapat nak menyusukan anaknnya...mmm...,,buat lain pulak jawabnya....hahaha..:)
..........................jd,,moral of the story,....janganla kita seksakan perasaan mak penyu....,,,,kasihan la dkat dia...selain itu,,,kita seharusnya menjaga habitat ini daripada diancam kepupusan,,,. agar generasi yang akan datang dapat melihat bagaimana rupanya sang penyu ini...,,...bulat k,,bujur k,,,empat segi k....tak kanlaa,,,kita nak tengok,,generasi akan datang hanya boleh melihat penyu,,hanya di zooo sahaja...,..
.............berfikirlaa,,sebelum makan....,,...peace no war(")(^_^)!!!!!!!!!!!!!

Wednesday, 21 September 2011

BULAT

''secantik nama...seindah bahasa...semanis bicara...."
....*bulat*
..semakin hari ku tgk,,semakin berdebar rasa hati...semakin ku lihat,,semakin berdebar-debar rasa dihati...ooohhh,,adakah,,,ini dinamakan cinta????????????????????

ataupun....mainan,,perasaan semata-mata...........
.............aku hanya ingin kau mengerti yang aku hanya ingin melihat kamu..setiap hari,,diwaktu pagi,..petang..dan malam agar dapat kau mengubati kerinduan dihatiku......
..............aku suka melihat wajahmu,,kerana itu akan membuatkan ku,,.berasa aku melihat hantuuuu*.....aku suka menyentuh kulitmu yang putih gebu,,.....
aku suka memandang badanmu yang berbulu..kerana itu kan membuatkanku teringaku akn penyapuuu.....OOOOOOOOOooo,,....bulatttttttttttttttttttttt....AKU AMAT MENCINTAIMUUUUUUUUUUUUU,,.......MUAAAAAAAAHHHHH....MUAAAAHHHHHHH.....

.............HAHAHAA.....JUZ FOR LAUGH.....PEACE NO WAR>>>>!!!!!!!!!

Tuesday, 13 September 2011

kempen derma darah

".....hmm,,tak boleh sy takot jarumlaaa...nanti pening."

                ..............."sy gastriklaaaaaaaaaaa...mana boleh..derma darah...nanti...,,gemuk...
   ....................hahahahahha...."     
  ................sy pulak..,,ada aids,,,awak nak k darah sy?....

................ish2,,,,,tak patut!!!!!!!! bermacam2 alasan yang diberikan...
 ......ingatla wahai cik adik &cik abang manis...ramai lg yang memerlukan bantuan daripada kita....entah2,,..esk2,,,ada family kita yang memerlukanya...hmm,.kalau betula berlaku,,,,,siapa nk bantu mereka? tak kan la nk suruh pendatang tanpa izin yang derma darah untuk mereka...eeeeeeeeeeeeee,,,kotorlaaa.....hahaha....
...........................berfikirlaaa,,daripada hati yang suci dan daripada fikiran yang bersih..."
 ..............................
.................peace(")(^_^)no war..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monday, 12 September 2011

(^_^)

"kepala kelapa...
     kelapa kepala...haha...(new buddy)
......................hahahhaahahhaha"