Wednesday, 21 September 2011

BULAT

''secantik nama...seindah bahasa...semanis bicara...."
....*bulat*
..semakin hari ku tgk,,semakin berdebar rasa hati...semakin ku lihat,,semakin berdebar-debar rasa dihati...ooohhh,,adakah,,,ini dinamakan cinta????????????????????

ataupun....mainan,,perasaan semata-mata...........
.............aku hanya ingin kau mengerti yang aku hanya ingin melihat kamu..setiap hari,,diwaktu pagi,..petang..dan malam agar dapat kau mengubati kerinduan dihatiku......
..............aku suka melihat wajahmu,,kerana itu akan membuatkan ku,,.berasa aku melihat hantuuuu*.....aku suka menyentuh kulitmu yang putih gebu,,.....
aku suka memandang badanmu yang berbulu..kerana itu kan membuatkanku teringaku akn penyapuuu.....OOOOOOOOOooo,,....bulatttttttttttttttttttttt....AKU AMAT MENCINTAIMUUUUUUUUUUUUU,,.......MUAAAAAAAAHHHHH....MUAAAAHHHHHHH.....

.............HAHAHAA.....JUZ FOR LAUGH.....PEACE NO WAR>>>>!!!!!!!!!

7 comments:

missSenget said...

siapakh bulat??

kuikuiii..

Izzaty Ishak said...

Err, aku..err.

Cik Suheela said...

haha somellll looo :PP

echaRierie said...

ehem2..mcm baru di lamun cinta je..hihi..

TwIstiEs*meSti Mau* said...

missenget:ko laa..sape ag...
izzaty ishak:tau xpe...cik bulat..
cik suheela:tu,,.janda ank lima tu...kalu anak dara..lg,,ummph...haha
echarierie:tp..cintaku ditolakk..kesian...

[sutera kasih] said...

dilamun cinta sama tu dlm gambar ka?hua2

twisties mesti mauuu !!

KhaiRin said...

falling in love?
dlm ati ada tmn?? ;-)