Sunday, 6 November 2011

conteng-conteng

siapa kata kamu tak cantik.? siapa kata kamu tak menarik..?

kamu adalah yang tercantik dari yang tercantik pernah aku tengok..
.........hmm,,tahukah kamu yang;
*setiap lirikan matamu amat menggodaku!
*setiap senyuman yang terukir dibibirmu amat menusuk kalbu!
*setiap kata-katamu adalah suatu azimat buatku!

jadi;
*izinkanlah aku menjadi putera dalam hatimu!
*izinkanlah aku meenjadi lilin dalam hidupmu.,nescaya aku tak akan biarkan kamu
  berada dalam kegelapan!
*izinkanlah aku menjadi menjadi penawar setiap kedukaanmu!

percayalah yang aku akan membimbing kamu,.aku akan sentiasa menjaga kamu hingga k sesasaat nafas ku yang terakhir...inilah janajiku!!!
.....
..........
...............


..."ngejah sikit boh..,hahaha"
hmmm,,kalu tak cair lagi tak tau la nak kata apa...memang tak de perasaan la
orang perempaun tuuuu....bukan keras mcm batu.,,keras mcm konkrit terus..
haaaaa,,memang nak kena pelangkung la tuuu..hahahaha!!

hmmmmmmmmmmm,,...rilex2 la dulu,,tak tahu lagi buat entry ape...mudah kira aku main  conteng-monteng
hahaha....jom,ikot kita conteng-monteng sikit....(^_^)
hhooooooooooo,,macam budak puan ni,,ada senyum2...hahhaahha
hmmmmmmmm,,...aku mmg keras tp,,hati masalah hati aku ni aku berbunga kot,,,.
hahahaha
peace no war!!!!!!!!!




"iiiiiyaaaaaaaaaaaaargggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh...



"::?FX%^RYUI&^%$WRDT
"&%#%^&*(P(OBIUVT

(^_^) vs (T_T)

(^_-) vs (^,^)

(^_*) VS (+_+)



ni aku tulis pe laa ni,,,.....macam-macam astro tolla...hmm,,aku malas nak delete..tangan aku dah penim-penim..haha!!!!!!!!!!!!

7 comments:

era kecik said...

selamat hari raya aidiladha sis :)

Iffah Afeefah said...

waaaaa suwiiittla entry ni kamu

KhaiRin said...

masalah nyer x leh nk conteng..taip bleh la hehehe
salam aidil adha..

eira wafira said...

heh..artickle awk tuu mcam mremangkan bulu roma jewk..

CintaKhadijah said...

ayat bole jadik lirik lagu..terbaekkk...
keh keh keh...^^p

TwIstiEs*meSti Mau* said...

era kecik:maaf zahir &batin
iffah afiefah:haha..xtau nk tulis pe..
khairin:haha...yela kn..slmat hari raya
era wafira:jgn nnti bertukAR JADI KUCING JADIAN SUDAH...HAHA
cintakhadijah:haha..tp..entry kamu punya boleh buat puisi...haha

QasehCinta said...

dalam hati ada taman...hihi