Tuesday, 8 November 2011

hangat(najwa latif)

aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada follower-follower
twistiesm.blogspot.com kerana sudi ikuti setiap post aku..
walaupun,post aku tak la menarik mana...kooooot...hahahaha
tapi,,..ianya amat bermakna untuk aku as a beginner blogger macam aku...
hahahahahaha..(^_-)

aku saja je berblogging-blogging ni..nak tau cam mana caranya orang main blog...walaupun ni sebahagian je yang aku tahu pasal blog tapi okey laa tuuu,,
dan sikalang gua sulah tau maaaaa,,...itu sapa-sapa tilak main blog,...
manyaaaaaaaaaaaaak lugi maaaaaa....aaaaaaaaaiyaaaaaaaa...
tinang-tinang poi tai toi...,,hahahaha..!  
hmm..,hahaha..tapi,betolaa dalam blog ni macam-macam ada..rugi laa,,
kalu siapa-siapa tak main blog ni..."promote sikit..."hahaha
Dan macam-macam perangai blogger-blogger untuk luahkan hasil penulisan tangan dorang...

macam-macam gaya penulisan dorang ada yang jiwang,pok rock ada,balada pun ada...
hahahahaha......faham kan maksud aku..haha,..
kalu tak paham,.meh sini aku bagi penyepak bima sakti aku ni....hahahahah
Dan nii,,.lagu daripada najwa latif aku nak share...
aku dedicated laaaa,kat korang sume dan  kepada follower-follower perempuan
aku dah anggap kamu semua macam bini-bini aku...,,....
"jangan risau syg,..abg tak akan curang kat korang-korang sume,,...luv u all alwez.....peace no war!!!!!!hahahaha"


tak delaaaaaaaaaaaaa..,,just kidding..(^_^)
hmmm.....,,dengar laa lagu ni baru faham maksud aku...



P/s:
     *tq kerana sudi menjadi kawan aku
     *tq kerana sudi berkongsi suka dan duka dengan aku
     *akhir sekali.,,ambil la serangkap pantun;
     *"pak ali main cocoh-cocoh
        tersalah cocoh masuk lubang
        kalu ada tersalah kata dan ucapan
        kupohon seribu keampunan"
......hmmmmmmmmm,,..twisties,,,mestiiiiiiiii mauuuuuuuuu....peace no war..(^_^)!

18 comments:

KhaiRin said...

bini kamu? tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahahaha

ayuna ayuni.. said...

bini?? ramai gile. hahaha. larat nak menjaga?

[ Nur Alja ◕‿◕ ] said...

Haha Bini-Bini tuh haa yang tak tahann .

bloghok said...

kotey

Baharom's Daughter said...

haha! amboi amboi.

ErnieFaizal Siti said...

haha..ewahhh...dtg singgah..spend my sweet time kat sini..anyway,awk ada di bloglist saya.. :)

TwIstiEs*meSti Mau* said...

khairin:aii..tolak tuah nampak...haha
ayunaayuni:try laa dulu baru tau...haha
nur alja:hahaha...
bloghok:kotey mung laa tuuu...haha
baharomdaughters:;)
erniefaizal:hahhaha...peace!

Cik tikah said...

NL sgt naik sekarang kan. hehe..

ima althafunnisa' said...

nak jadi bini gak la.. buleh..?? hihi

izma. said...

hahaha amboii2..

C i k P i p i T e m b a m said...

hahaha.. awat gedik sgt ni. haha... ehh ade smbungan cerpen lg tau :P

Ct Aja said...

hahahhahahaha.. nape sedih sgt ayat-ayat cintan ni...hiihih

CintaKhadijah said...

ck bini no bape???
keh keh keh.. -___-"

Ainn Hazwany said...

binibin . hahaaa :)

schaze zainn said...

kenapa pantun tu rima die tak same? =="

fadh leyanie said...

banyak eyh bini kau,kah3

dhiera said...

hari saya tak hangat sebab saya tak dapat dengar lagu hangat najwa latif ni~

cik ayumi said...

bini??omgeeeee..haha