Tuesday, 1 November 2011

LAWAK KARTUN

Masa Abu berjalan riang di padang rumput...terkejut beruk bila tengooooooookkkkk....\
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhh......


Bakar iaitu kawan baik Abu yang tiba-tiba datang..lalu bertanya padanya...
Bakar:Abu,ko tengok ape tuu???

Abu:erggghhhhhhhhh.....
Bakar yang tiba-tiba jadi marah kat Abu,,..lalu menampar Abu,.
paaaaaaaaaaaaaaaaaanngggg...........

Abu:aduuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii......,,sakitlaaaaaaaaa...

Bakar suka tergelak terbahak tengok Abu..

Bakar:hahaha....tuuuuulaa,,padam muka.,aku tanya sekali ko tak layan..haha.
          "tapi,,,,ko tengok ape Abu sebenarye,,macam orang kena rasuk je aku tengok??

Abu:Tuuuuuuuuuuuu..,,ko tengok kat depan sana,,ada ape....,
Bakar melihat..

Bakar:Terkejut lalu pengsan..............!@#^$^%^&&^*^&*^(&$%^&*


Abu ketawa senang hati bila tengok Bakar....
Abu:"hahahahaha....baru ada akal....base ABU BAKAR ELAH BETULAAAAAA ko ni....hahaha..!!!!


Pesanan dari Abg Twisties:kepada kawan-kawan adik manis sekalian....please..!!!!
haha.....pEaCe No WaR.!!!!!

12 comments:

ayuna ayuni.. said...

hewan tu sedang buat apakah??


haiyak!!!

Nyamuk Terbang said...

tak paham
#kbai

TwIstiEs*meSti Mau* said...

ayuna ayuni:laki bini r tuuu..haha
nyamuk:@!$#^%%&

bloghok said...

kahkahkah....demam aku tengok...broadband baru?ke wane cite...haha

cik kiwi's said...

aaaaaaaaaaaaaaaaa.... pengsannn!!!. hahahah

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah ape tu . garu pala tengok . hahaha :)

KhaiRin said...

adeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzz senak perut ku

azu said...

isk isk..pelik2 dh gambo sekarang kan..huh

Lieyanna Esmeralda said...

JANGAN TENGOK....NANTI JADI LUPA

hahaha

Fatin Mraz said...

saya bace tp mcm blurr.. hehee

nway, thanks join my blog..sy folo sini kembali.
=]

ain dzaya said...

hahaha...
munguks gak la citer nie...

rUz!eY....z!e said...

Ish2...xpatut2....