Sunday, 11 December 2011

FACEBOOK

Ni antara post-post twisties mesti mau dalam facebook,
Aku tak tahu nak tulis entry pe..jadi aku copy paste je mende ni dalam fb aku...
hahahahahahahaha....

P/s:Jangan mudah tersenyum riang bila baca entry ni
       (^_^) hahahahaha!!!
               peace no war!!!!

1)ENTRY PERTAMA
"Cepat!!
buat bunyi mcam kucing?????kalu tak,aku tembak!!!!!"

""" meo aaaaaaaaaaaaangg...meo aaaaaaaaaaaaangggg"

P/s:Huduh yer itik buat bunyi kucing!!! hahaha



Ni masa aku tengok donald duck & the gang!!
******
2)ENTRY KEDUA

Aku akan terus setia menunggu-mu,
kerana sekali aku mencintai-mu,
aku akan mencintaimu untuk selama-lamanya..!!!! — at Aku sesat laaaaaaaaaaahhh...


Ni masa tengah layan lagu hindustan,
sebab tu jadi jiwang gini....haha!!!
 

  *************
3)ENTRY KETIGA
Ceramah Ringkas: 
" Tiada gunanya kamu membazirkan air mata kamu untuk seseorang yang tidak mempedulikan kamu,kerana itu akan lebih memeritkan hati kamu,

tetapi,bazirkanlah air mata kamu untuk sesuatu yang kamu tahu akan kebenarannya kerana hanya itulah yang akan membuatkan kamu tidak menyesali akan setiap perbuatan kamu semasa kamu hidup di duniawi ini" — at SESAT DALAM LAUTAN DUNIAWI



Masa terdengar seorang ustaz bagi ceramah kat dalam radio,
terus insaf sekejap....!!!!





4)ENTRY KEEMPAT


jom kita tidur!!!
mana tahu kot-kot mimpi khawen ke???
aku tahu kamu semua ni gatal-gatal badan kan.....(*_*)
hahaha*********
peace no war........

''have a nice night"



Ni masa hujan kat rumah,
hmm,memang twisties berangan lalu laaa....
"kalu aku dah khawen sekarang ni kan best??!!!!"
hahahhahahaha





12 comments:

KhaiRin said...

hahahah bleh percaya ke ni? (pertanyaan drpd seorg yg x de acc FB)

sori baru sempat nk menjengah!

Ct Aja said...

hahhahahaaa, comei kucing tu...amboi, kene kawin cepat la ni...hihi

cik ayuni said...

suke yg keempat..cehhh..haha

TwIstiEs*meSti Mau* said...

khairin:emm..xpe...:D
ct aja:haha...comel dia lagi laa...:D
cik ayuni:sama laaa...:D Haha

farrah hayati said...

entry 2 smpai 4 jiwe2 je..

blh than jiwe si empunya belog ni ghupenye ;)

EZAD AMIR said...

Terbaek!!bro...

nazirah said...

twisties mesti mauuu hehehe

Ct Aja said...

twisties update!!!!!!!!!!!! hihiihihihiii

ILA HonEyBuNNy said...

suka ayat entry kedua tu..

best n so sweet...;)

CintaKhadijah said...

ayat last xbleh bla. hahaha. gatai no..

twisties, dpt x email ck??

Cik Jannah said...

hahaha. comel ! saya penah gak wat semua ni. hehe

Ain Atika Zailani said...

ewah ewah..gatai memalam buta. dah ada calon ke blom. hihiks=p