Tuesday, 6 December 2011

Tangkap Khalwat-maksiat



"...  : D Sayang!!!!

   "Ape ni bang,main pegang-pegang nii?????
        nanti nampak ke tok imam,boleh ditangkap khalwat,bang???



"errmmmm...alaaaa,,ayang nii,abg cume pegang jelah...
bukanya buat pe2 pn..!!!



"hmmmm...sayang..sayang!!,
try tengok budak dua orang tu tengah buatpe.?"

            "mana,bang?????"

           

                          ''tuuuuuuuuuuuuuuuu...kat depan????








"Abang nii!!!! tak senonoh betol laaa.....


            "Haha.,asal abg pulak yang kena..
          budak dua ekor tuu laa yang tak senonoh!

  abang cuma tengok je!!

tapi.......
        
 "''hmm..sayang,..Jom ??????


"" jom???


P/s: Hooo...menggatal nyer????????
hahaha




            




"


17 comments:

aimi said...

jgn dibuat pekare yg tak berfaedah =)

cik mun said...

hohoho..jauhi maksiat

umie naziera said...

iskh3..maksiat2

ascil.punye.lah said...

amboi gataiii!

KinosKoko said...

uiks...jauh2...

LAici KAng Ais said...

haha

♥ aeryn ♥ said...

menggatal ek.. huhu

singgah baca entry awak kjap.. :)

nabByla said...

nasib bf saya pndai behave. ;)

Ct Aja said...

hihiihihihi..... gatal yooooooooooo...

milo said...

abg n syg yg tukang tengok tu dh kawin ke blom? dh kawin balik rumah buatlah..hehehehe :D

Teenager Housemaid said...

err.. huhu...

ape2 pun tadi baru lepas makan twisties tomato hehehe...

cik ika said...

kucing uh bpelukan kt tmpat awam..tgkap3..

Outbound Malang said...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

ILA HonEyBuNNy said...

heheheh sweet..

gatal2 manja y dah kawin xpa..ehheheh

TwIstiEs*meSti Mau* said...

belom khawen lagi kot.....nak menggatl je kan..
hahahahaha...

g la khawen dulu,baru ley nak buat apa saja....nak buat kat dapur k,kat blik aiar k,kat ruang tamu k ..okey belaka...tol x????

hahhaha...

~ayusleeping~ said...

ambOi. gatai ek...ngeh3~
pulangkan balik apa yg kamu sorokkan dlm poket seluar kamu...haha~

Nora_Aniza said...

budak2 zaman sekrang..hehehe