Friday, 13 January 2012

Anatomy Of Hugs (18+)


Betol ke gambarajah ni bagitahu mak cik2..pak cik2..???????
Hahahaa . . . . . . . . .

Hmm..,tapi rasanyerr betol kot,.nak-nak kalu bagi orang yang berkapel mapel
dan bagi orang yang mula-mula khawen..
memang camtu la rasanyerr kot..

"Mula-mula khawen??"

yela..mula-mula khawen laa..,kalu dah lama khawen..mmg comfirm tak rasa aper2....
yela... asyik-asyik bini mu jerr mu peluk hari-hari..tak jemu bakpe kalu camtuu...
hahahhahahaha..,
Kena pulak bini kita macam hantu kak limah nii....,lagi laa menyampah...
silap-silap hari bulan,memang kena lempang berirama lahhhhhhhhhhhh jawabnyerrr......
hahahahahaha . .. . .!!!!

"aaiii..bahaya mamat nii.,ni mesti nak khawen lebih pada sorg nii..???"

Hahaha...kalu dah jodoh nak buat camner,
tak kan nk tolak benda yang tuhan bagi nii..!!!!
Hahahahahahaha. . . . !!!!

Dan dalam masa yang sama,..#$#%^$^&%&
sory to say..,sory to say....haaa,.
inilah pengaruh daripada exam....Hahahahahahaha. . . . .


Tapi..kalu pikirkan balik..betol jugak gambar rajah tu bagitahu kan...,
yelaaa...,masa berpeluk tuu...mesti mak cik2..pakcik2 ada pikir kan...

  "Hmm..sedapnyerr bau badan.!."
hahahaha..(bagi yang pakai perfume HUGO BOSS lahh)
hahahahha...promote twisties sikit..hahahaha


Pahtuu....mesti ada pikir ,lepas ni aper laa tindakan selanjutnyerr yang kn dibuatkan...
betol tak...betol tak.....?????????????????????????????????????
kalu betol anguk-angukkan kepala.....
. .. ... . .


 .........






Haaaaaaaaaaaaaa...kan dah kantoi....BERAT NANANG LAH PUOK-PUOK MU NIII...
hahahahahaha.......!!!!!



Hmmm....,lepas ni jangan duk gatal-gatal nak try pulop bagi
yang bukan muhrim nii...hahahaha!!!









Nota lempang berirama : Baik pelok mak ayah lahhhh......,
                                         boleh pahala free-free.....!!!!!!
                                       

No comments: