Wednesday, 4 January 2012

Capricorn-Horoskop

Capricon ( 22 December – 20 Januari)

Orang Nya: Egoistic, ada batu duduk di atas itu kepala, pendek kata Capricon seorang yang sukar nak meluah kan perasaannya. Jarang sekali anda akan mendengar dia melafazkan ‘cinta’ pada anda.

Tips utk memikat: COOL aje.. nak tekel mereka bukannya mudah..
jangan give in selalu.. ajar sikit.. mereka jual mahal..
anda pun jual la lagi mahal..!
( tapi kalu dengan twisties jual mahal jugak,aku bagi pelempang laa )
hahahhaha.....~~~~~

WARNING:  Budak capricorn ni,
Macam layang-layang putus tali.. "jual mahal"..
tp,seelok2nya si gadis2 jangan la jual mahal jugak,
kan melepas nanti kan,baru tau...hahahaha..

 

7 comments:

Ct Aja said...

ooo twisties berbintang capricorn ye....COOL la ni ehhh...hiiihiii

KhaiRin - anies said...

ye ke? hehehe
tp masih byk sifat2 baik yg tersembunyi kn?

saffiya_aleesya @ echa said...

wah ganas nyer kalau jual mahal nak bagi pelempang..ni dah kira kes paksaan ni hehehe

saffiya_aleesya @ echa said...

saya singgah sini dan follow awak yer..

CintaKhadijah said...

ada batu duduk atas itu kepala.. hahaha! shark-ban shark ban.. berat nanang! ^^p

Potrait Admirer said...

salam pekenalan .. nice info bro ..

teha said...

cube buat yg libra pulak.. hahhaa !