Thursday, 19 January 2012

Nakal tapi berakal

Hahaha . . . .
senang yerr didalam hati ini terasa girang sekali....
" aii..dah ganer yang gedik je nampak tuu,kalah orang perempuan..???"


hahaha..biasa la boh,sekali kaler buat gedik..
kalu macho sokmo pun,tak jadi jugak..tak boleh cari makan....hahaha
Ni,meh2 cek adik dan cik abg..cheq nak habaq kat hangpa-hangpa semua....


"chewaaaaaaaaaaaahhhh...boleh cakap kedah laaaa mamat ni.."

Hahaha..nanti boleh laa aku pindah kat kedah pulop kan,tpi..memang
keje nanam padi saje la jawabnyerrrrr.....hahahahahaahahaha

"hooiii..hoiii,.amende yang mengarut jeni..macam orang tak de motif jerr...??''

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....,memang tak de motif pun...,yang sebenarnyerr..
aku bosan laaaaaaaaaaaaaaaaaa..pahtuu,, 
aku tak tahu taip pasal aperrr......huk3....






"kalu orang macam ni,memang tak boleh jadi editor harianmetro niiii..
  silap-silap hari bulan...memang muflis syarikat tuuuuuuuuuuu....
   huahuahuahauhauahau".......


                                waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....maaaaaaaakkkkk!!!!        
                                         budak tuu mengata  boboi..waaaaaaaaaaa!!!!




Hahahahahahahaahahaa...................ni pun,aku saja jer taip,
nak suruh hidup sikit blog aku......................
ni tak,kesian kat orang yang ziarah-menziarahi blog aku.....asyik-asyik..minum air tea-o...kuih baulu,.. air tea-o..kuih baulu...



Sekali kaler tu..kita hidang la jugak...kuih net bat ker...kuih tok haji serban kerr...
air milo ker.....baru jadi..."baru ada ong maaaaaaaaaaaa"..hahahahaha.....tak laaaaaaaaaaaaaaa......,bosan sangat penziarah-penziarah niiii..lepas ni jangan lupa ajak kawan-kawan sekali nyerrrrr..........hohohoohohohohohohohoho....


Okey,dengan ini..twisties menutup syarahan ini dengan senyuman yang menawan lagi menarik hati....

dan...terima la seungkap pantun inii...........

  " ANAK KUDA TERSENYUM-SENYUM,
    MAK KUDA NAIK BINGGUNG,
    KALU ADA TERSALAH KATA,
    JANGAN DIMARAH TAPI SENYUM"


                                                   AHAAAAAKKKK...HAHAHAHHAHAHA!!!


HAAAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH....!!!!!











9 comments:

Ardini Humaira said...

ololooo comeynyee :D

missSenget said...

hoihoihoi...

itu bukan pantut..! ritma x sama..

sila buat pantun lain...


*xtau nak tulis pn, da bole buat cerpen ni...


hahahah..

nasha sanza said...

hehe..kelakar la...

CekbOlat-bOlat said...

erkk?? haha.. aku pun takpaham =="
tapi aku gelak je.. klako betul ko ni en..

umie naziera said...

haha..kiutt gilerr baby tuu

eLLa n aLia said...

warghh, frust.. tak paham!.. haha.. almaklum x biasa dgn bahasa2 org utara..

NaeBlog said...

ish... tak luluih (lulus) lagi bahasa kedah tu...
:-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

kena bljar pntun lg ni..hikhik.

Teenager Housemaid said...

saya datang sini makan roti.. :ppp


comel giler gambar baby tu.. rasa macam nak ketawa n senyum sama..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD