Monday, 30 July 2012

Melatah


Anda pernah tengok orang melatah ataupun pernah usik-mengusik orang melatah?


                                         #sekadar gambar hiasan



"hahahahahahaha''memang kelakar kan...siap dengan berjoget lagi bila kena jerkah..ade jugak yang bersilatlah dan yang xtahanya ada jugak yang menangis....hahahahahahhaha...macam-macamlaaaa.....(aku memang suka mengusik orang melatah niiii).............hahaha"

                                       Kucing A: aaiii...bisu jugak budak nih,aku tampor tekgi.!!!!
                                       kucing B:"Kah kah kah kah kah.......hooo...hahahahaha


hmm...tapi,kepada orang yang suka mengusik orang melatah nii...kena beringat sikit..
yelaaaaa,kena mak cik tuuu tengah pegang parang masa kamu mengusik....memang allahyarham la muu...kena libas di mak cik tuuuhhhh....hahahahhahahahahah..


 =D haha...macam-macam laa kan..!!!

 

Friday, 27 July 2012

Air Batu Campur-Cubaaan

"Bang..,,ABC 1?????"

"okeyh...,siaaaaaaaaaaapp!!!!!"
naahhhhhhhhhhhhh......


ais batu campur/ais kacang

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!




buah laaaaaaaaaaaaaaaa.....







Terbaaiiikkkkkk!!!!!





Air batu campur 1 malaysia(3colour)~hahahahaha













Nahhh,...kasi 3 free...hahaha



Waahhh...memang best kalu makan nihh...nak2 masa tengah cuaca panas lagu niihhh!!!
hahahahahahaha..........
~ erm..sabar2...."CUBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN" tunggu laa masa berbuka puasa~baru bleh makan!!
hahahhahahaha....=D
 


Sunday, 22 July 2012

Happy Sunday





Muzik pleaaaaase.........!!!!!!!!
#hahahahahahahahhaa......

Hey you <3 <3

================ This is our story =================



========== ~~try to sneek a peek~        ========================







====================================




=========== ~ i'll share with you=================

======== ~Hugs me tight================



========== ~ be my woman,i 'll get anything for you=========






====== ~ we will share our time together====




============= ~ i look you into my eye's=======




=======================================






================= ~i'll guide you============================




======= ~our heart became one==============








======== ~you are realy meant to me=======






=====================================================================







**************=========== '' Dont worry,i'll always beside you..!!


******************==============================================
Happy-happy =)

Friday, 20 July 2012

Puasa-Mak bulan Vs Anak Bulan

"dengan titah perintah dan tidak diperkenankan oleh raja-raja bahawasanya tarikh untuk umat islam berpuasa tidak dapat diumumkan lagi kerana mak bulan tidak cukup bulan lagi untuk beranak...jadi tunggu!!!!!..........."hahahaha...

ingat lagi x pok cik nihh.. ???



dia laaa yang duk umumkan tarikh bila kita kena berpuasa..
sekali sekala rindu jgk kat dia nihhh....hahaha..!!




pejam celik..pejam celik....dah nak berpuasa pulop dah kita niii....rasa-rasanya baru kelmarin habis pose sebulan..last-last..nak pose pulop...haaaaaaaaaaaaa....!!!

#haha..ni ayat untuk org yang malas pose...JGN IKUT!!

Dan satu lagi.....jangan cuba-cuba nak teguk air bila ambik air sembahyang....





haaaa..mentang-mentang la boleh  berkumur..,sampai dua tiga belas kali berkumur...hmm..,sekali berkumur,dang 10mm telan air..kena dua tiga belas kali gok.....ibarat macam minum sebotol air mineral laa...

haaaa,,,kenyang r mung!!!hahahaha...berat2...berat tahun ni pada tahun lepas........hahahaha

#kulempang-kulempang jugak budak nihhh~~hahahahahaha!

hmm...kadang-kala cubaaan tetap datang dengan sengaja....







 ni lagi sorang...mentang-mentang laaa...budak kecik..sesuka hati jerr..dahla..,makan aiskrim depan orang ramai...sambil makan,sambil jeling2jeling kat orang pose..aiii..terngangu-gugat jugak imam...

pahtuu....last2..panggil budak tuhh...

''hmm,adik...pergi beli satu lagi boleh????"hahahaha....


.......kesimpulan yang tak dapat disumpulkan,

twisties ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa..... =)










Saturday, 7 July 2012

Rain vs Rainbow



Sape yang tak pernah hadapi kesusahan??rasa-rasanyalah..semua orang boleh susah dulu sebelum senang………
betol x??
kesusahan nii ibarat “RAHMAT” kerana melalui kesusahan itulah yang akan menjadikan kita lebih matang dan maju dalam menghadapi sesuatu perkara.

Kita imbas balik masa kita kecik2 dulu,nak2 …masa kita mula2 nak belajar naik basikal..
Tak dok orang boleh basikal pandai selalu…ikut2 mana pun..kita akan reboh dulu,dan yang paling berat ade yang masuk “ROK”(hutan)…pahtu,yang xtahanya ader pulop yang jatuh dalam parit…-

Ape kejadah naik basikal sampai jatuh dalam parit?? Barangkali dia ingat basikal tu boleh terampung  dalam air kot-Haha Haha Haha(twisties mesti mau laa  tuu kooottt) Haha (18SG)


“Walaupun susah setara mana pun,kita akan tetap naik….walaupun  reboh  berapa kali pun kita akan  tetap bangun kan”
Dan lama-lama,yang susah pun akan jadi senang.......

betol x??

Jadi,kepada kita semua..janganlah cepat mengeluh bila berlakunya kesusahan dan...
 ” kita kena ingat setiap kejadian pasti ada hikmahnya…” 

Walaupun kesusahan itu amat tidak tertanggung oleh kita namun  kita kena ingat juga bahawa

”Allah tidak akan memberikan musibah kepada makhluknya melainkan makhluknya mampu menangung musibah  tersebut”

Jangan risau "ALLAH" amat adil untuk semua makhluknya!!!Dan kita, termasuklah saya,Banyak-banyakkanlah bersabar dengan ujian yang diberikan oleh-NYA kerana…….
”You can’t have a rainbow, without a little rain”
 
Twisties Mesti Mau





Thursday, 5 July 2012

Fate & Destiny






Inilah yang dinamakan 'JODOH'.

walaupun kita dari dua dunia berbeza,namum kita tetap mampu bersama.
akibat daripada takdir yang ditentukan Oleh-NYA.

 

~ ~ Ingat,kita tetap sama Disisi-NYA.