Monday, 30 July 2012

Melatah


Anda pernah tengok orang melatah ataupun pernah usik-mengusik orang melatah?


                                         #sekadar gambar hiasan



"hahahahahahaha''memang kelakar kan...siap dengan berjoget lagi bila kena jerkah..ade jugak yang bersilatlah dan yang xtahanya ada jugak yang menangis....hahahahahahhaha...macam-macamlaaaa.....(aku memang suka mengusik orang melatah niiii).............hahaha"

                                       Kucing A: aaiii...bisu jugak budak nih,aku tampor tekgi.!!!!
                                       kucing B:"Kah kah kah kah kah.......hooo...hahahahaha


hmm...tapi,kepada orang yang suka mengusik orang melatah nii...kena beringat sikit..
yelaaaaa,kena mak cik tuuu tengah pegang parang masa kamu mengusik....memang allahyarham la muu...kena libas di mak cik tuuuhhhh....hahahahhahahahahah..


 =D haha...macam-macam laa kan..!!!

 

7 comments:

paripariputih said...

Ha ha ha ko ni... malam2 cenggini wat aku mcm org gila dah senggih sengsorang baca n3 ko ni...

tapi klw tahap krtikal tu klw derang pegang benda pisau ke apa jan la ko usik lak tak pasal2 nanti kan tinggal nama blog jer lak nanti kan??

TwIstiEs*meSti Mau* said...

haaaa...pak cik elak!!!!!

ni pendekar mustar laaaa...~hahahaha

erm...mesti ko rindukan aku nnti kan???hahahahahahhahahhaha

paripariputih said...

dah macam pendekar musatar daa... ha ha ha..

rindukan ko asal lak?? tapi aku tak risau aaa.. klw ko takde bila aku rindu aku nyekek le TWISTIES ha ha ha

ni ko WAJIB BACA NI...

Kerana aku SAYANG kamu.. http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/kerana-aku-sayang-kamu.html

Nurmujahidah Ismail said...

ish,, alhamdulillah muja tak de la melatah,, terangkat bahu sikit tu ada la,,,

Silent Note said...

mak ngah aku memang kuat melatah..hahaha..ada sdikit mencarut...

Jom sertai pertandingan mencipta logo.
http://bahrain-info.blogspot.com/p/pertandingan-mencipta-logo.html

Aishah Jahirah said...

tak baiknye suka usik org melatah.ha jaga2 nanti latah tu berpindah kt org yg dok nyakat tu..hehee

shayat ahmad said...

tapi org yang suka mengusik org melatah ney bahaya..t jangkit dekat dia blek..sy pernah kena ^_^