Monday, 20 August 2012

Salam Lebaran

"Nak cakap tak pandai...nak royak tak reti..tetapi,satu jer nak kabo......selamat menyambut aidilfitri maaf kalau ada buat salah secara zahir pada anda.. mintak maaf jugak kalau ada buat salah secara batin pada anda...^..^ hahahaha...!!
Ianya hanyalah sekadar dan tidak lain tidak bukan hanyalah untuk menghiburkan hati anda... =]aman!!!!!!!!!

#lambat sikit wish...biasalah time2 raya nii..traffic jem..dan twisties ada pesanan sikit........





1)sentiasa berhati-hati dijalanraya,jgn terlalu mengikut perasaan sangat..meskipun anda,pejalan kaki....jangan duk beragah sangat nak badi keras dengan kete gat..bukanya menang pun mung..haaaii,,bebudak zaman sekarang ni....!!!!

2)kalau dah datang rumah orang tuuu...jangan la makan banyak2 sangat..simpan laa sikit untuk tetamu lain mari makan pulop..ni x??? ..dua tiga balang kueh..padam habis ke dia je makan,last2 tetamu lain mari rumoh..makn biskut kering jerr....hahaha#ingatlah pada orang yang lebih memerlukan....hahaha
3)semoga berbahagia sentiasa dengan family2 yang tersayang.

sekian pesanan ikhlas daripada saya dan salam lebaran (v)

6 comments:

CekbOlat-bOlat said...

muahaha.. selamat hari raya twisties bingitttt.. haha :)

segaknya dia berbaju melayu *cair jap*

CintaKhadijah said...

selamat haghi rayerr.. haaa.. haghi raye bru napok muke. ahaks!

amboi die nye pesanan khidmat msyarakattt..kaloh JKKKKKK kampung. hik hik hik

TwIstiEs*meSti Mau* said...

cekbolat-bolat ~ meh sini nak tenddang samapai kutuk utara..nak sruh kasi beku benda2 yang cair tuuu........ =D hahaha...!

TwIstiEs*meSti Mau* said...

CK ~ ader gaya ork..cita2 jugak tuu jadi JKK..haha.

poke poke~CK~ "UNDILAH SAYA".haha =3

♥ wawawawa ♥ said...

selamat hari raya!! maaf zahir batin

paripariputih said...

ha ha ha Twisties ko tu memang byk salah ngan aku cepat cium tangan aku ni... mintak ampung ha ha ha... (joking jer doh) samat ari raya twisties... dgn ucapan kad raya aku sampai ke dop?? ha ha ha ... aku makan kuih satu balang budget 2 keping jer.. sbb takut org lain dapat serbuk kuih jer ha ha ha... >..<