Friday, 28 September 2012

keldai @ manusia bodoh????




dah pahtuu,kita nak buat guaner ntah???naik x boleh,jalan pun xboleh....????

hahahaha...macam2!!!

kita memang sukar nak puaskan hati orang lain niih...
jadi,daripada kita ikutkan hati orang lain baik puaskan hati kita jer....

"keldai aku kang...ikut pandai laa aku la nak naik ke gendong ke?aku beli bohh guna pitih aku...bukan pitih mung!!"

Haaaa..baru dia tahu kalu kita royak gituuhh..hahahahaha.

dan ingat lahhh : "kita jangan lah jadi bodoh macam keldai kerana keldai tak kan jadi bodoh macam kita"








Aman!!
 


Wednesday, 26 September 2012

Golongan manusia terpantas didunia



terbaiikk!!!!... =]

Saturday, 22 September 2012

api boleh menjadi air

"kejahatan boleh datang daripada kebaikan dan kebaikan juga boleh datang daripada kejahatan"

 









Sunday, 16 September 2012

Tips untuk menguatkan kaki(womanhealth/kasut tumit tinggi)



"Hmm,ade berani????"...hahahaha.

~selamat mencuba~


Sunday, 9 September 2012

Kenny G(saxophone) & Sungha Jung(gitar)

                                     Artis : Kenny G
               Lagu  :my heart will go on




                                          Artis : Sungha Jung
                 Lagu  :i'm yours



layan jer laaaahhhh....(bukan marah ni tapi ambik berat)
hahahahaha =]

Sunday, 2 September 2012

In A Relationship

:-