Friday, 28 September 2012

keldai @ manusia bodoh????




dah pahtuu,kita nak buat guaner ntah???naik x boleh,jalan pun xboleh....????

hahahaha...macam2!!!

kita memang sukar nak puaskan hati orang lain niih...
jadi,daripada kita ikutkan hati orang lain baik puaskan hati kita jer....

"keldai aku kang...ikut pandai laa aku la nak naik ke gendong ke?aku beli bohh guna pitih aku...bukan pitih mung!!"

Haaaa..baru dia tahu kalu kita royak gituuhh..hahahahaha.

dan ingat lahhh : "kita jangan lah jadi bodoh macam keldai kerana keldai tak kan jadi bodoh macam kita"








Aman!!
 


2 comments:

♥ wawawawa ♥ said...

betul2! ramai gile org share gmbr nie skrg

cik mun said...

nice:)