Tuesday, 20 November 2012

Sweet&Sour Dalam LUV-STORY

masa zaman bercinta 111-222 b.c . . . . . . . .




. . . . . . . . . . . .bahagian pertama . . . . . . . . . . .

*"akan ku tanggung segala beban yang kamu hadapi,walaupun beban itu sebesar syanie sekalipun......" 

-cheaawahh...rela menyerabutkan diri ambil cakna masalah orang lain...padahal diri sendiri dah macam hantu kak limah balik kampung dah..tapi nak bt camner..sayang punye pasal..!







*bau kentut pun wangi
  -padahal..bau dah macam bangkai siput bangbi yg pat belas tahun kena awet..syg punye pasal xdah hal..pahit manis ketelan jua.!!



. . . . . . . . . . . . .bahagian dua . . . . . . . . . . .


hmm..memang manis laaa macam tea tarik mamak....nak2 bila time merajuk...


*Biasanya orang perempuan nii...benda2 kecik pun nak merajuk..lupa nak ambik budu jer bila makan kat selera kampung...dia puyer laaa merajuk macam perempuan kena santau..
  #aduuh,aku tak paham laa dgn orang prempuan niihh...=.="

-tp,bila da mmg tol2 salah kata kita tuu..memang pening la kepala2 nk ke bleh pujuk dia..pusing kampung 40 kali pun xjupe lg jln penyelesaian.....pahtu mula laa,,macam2 benda bagi.....feerero rocher laa,cadburry laaa,kek laaa..tupunn kek pisang jeerr...poket kering boohh...!!!
 

tapi,sekali dua tuu xper laa nk merajuk..jangan berkali-kaler dah..kalu berkali-kaler gok....nii makan diaaa......







. . . . . . . . . . .Bahagian tiga . . . . . . . . . . . . .

ader sesetengah rakyat jelata....tak dang sampai ke malam pertama...bercerai roboh di tengah-tengah jalan.....memang satu kerugian laaaaaaaaaaa.....aduuhaiii,malang pak kadukkk laa jawabnyerr..hahaha!!!!



 


Tapi....Ader sesetengah rakyat-rakyat jelata tuu...bercinta-cintun sampai ke jinjang pelaminn.......waaa,,tabik spring laaa...



                    "ikan ape tuu bohh..??haha"

 










Thursday, 15 November 2012

Tahun baru & azam baru






salam maal hijrah..............

semoga tahun ni akan ada kebaikan dalam diri kita....tak kisah la walaupun sebesar bob kuman sekalipun..... "asalkan ada yerr!!

"sesungguhnya yang baik itu datang dari DIA dan sesungguhnya yang tak baik itu datang dari kelemahan diri kita itu sendiri"

~~~~~selamat beramal ibadat~~~~~~
                                         ^_^

Saturday, 10 November 2012

Jalan kembali.....


mulakan dengan langkah kanan yerr dan jangan sesekali pilih jalan hitam.....macam dalam filem (bohsia-jangan pilih hitam)..

"xkan..kede..kede..kedekuuuuuuuuuuuuuuuuuttt kot..???"

"alaahh kau nii..Tanyalah tuan punya badan bro...hahahahaha"
 (iklan semata-mata)


gud glorious sunday =..=v & peace!!!!

 

 

Friday, 9 November 2012

Santai jer hari niihh...=D



"appreciate the life that he gives to us even for a piece of smile"


hargailah apa yang ada..

"kawan yang baik adalah kawan yang boleh menerima kamu dengan seadanya dimase senang atau susah"..pilih la yang terbaik dalam kalangan terbaikk...=D hahaha..!