Tuesday, 20 November 2012

Sweet&Sour Dalam LUV-STORY

masa zaman bercinta 111-222 b.c . . . . . . . .




. . . . . . . . . . . .bahagian pertama . . . . . . . . . . .

*"akan ku tanggung segala beban yang kamu hadapi,walaupun beban itu sebesar syanie sekalipun......" 

-cheaawahh...rela menyerabutkan diri ambil cakna masalah orang lain...padahal diri sendiri dah macam hantu kak limah balik kampung dah..tapi nak bt camner..sayang punye pasal..!







*bau kentut pun wangi
  -padahal..bau dah macam bangkai siput bangbi yg pat belas tahun kena awet..syg punye pasal xdah hal..pahit manis ketelan jua.!!



. . . . . . . . . . . . .bahagian dua . . . . . . . . . . .


hmm..memang manis laaa macam tea tarik mamak....nak2 bila time merajuk...


*Biasanya orang perempuan nii...benda2 kecik pun nak merajuk..lupa nak ambik budu jer bila makan kat selera kampung...dia puyer laaa merajuk macam perempuan kena santau..
  #aduuh,aku tak paham laa dgn orang prempuan niihh...=.="

-tp,bila da mmg tol2 salah kata kita tuu..memang pening la kepala2 nk ke bleh pujuk dia..pusing kampung 40 kali pun xjupe lg jln penyelesaian.....pahtu mula laa,,macam2 benda bagi.....feerero rocher laa,cadburry laaa,kek laaa..tupunn kek pisang jeerr...poket kering boohh...!!!
 

tapi,sekali dua tuu xper laa nk merajuk..jangan berkali-kaler dah..kalu berkali-kaler gok....nii makan diaaa......







. . . . . . . . . . .Bahagian tiga . . . . . . . . . . . . .

ader sesetengah rakyat jelata....tak dang sampai ke malam pertama...bercerai roboh di tengah-tengah jalan.....memang satu kerugian laaaaaaaaaaa.....aduuhaiii,malang pak kadukkk laa jawabnyerr..hahaha!!!!



 


Tapi....Ader sesetengah rakyat-rakyat jelata tuu...bercinta-cintun sampai ke jinjang pelaminn.......waaa,,tabik spring laaa...



                    "ikan ape tuu bohh..??haha"

 










5 comments:

paripariputih said...

Twiwties Cinta masa 3 rasa ada tak jual kat sini?? ha ha ha ^_^

♥ wawawawa ♥ said...

gmbr pengantin tu terbaik! haha

Teenager Housemaid said...

errr...
aku tatau nak komen apa..wahahaa

CintaKhadijah said...

ni ngh pening nk pujuk makwe le ni..kan twiestis kn? haha

TwIstiEs*meSti Mau* said...

xsempat nak merasa la puan pari-pari...hahaha....

Chintan kahtijah..... pening lagi kalu da jadi yaoh tekgi,....haaduuu laaa...hahaha